Spillerbeskyttelse

Politik

Vi vil gerne sikre os, at du kan nyde din oplevelse hos Betway på en sikker og ansvarlig måde. Vi vil omgående sørge for at tage os af ethvert problem, som måtte påvirke din oplevelse hos casinoet.Vi har en detaljeret politik for spillerbeskyttelse, som kan findes her, samt en liste over værktøjer, som du kan installere for at få en mere tryg spilleoplevelse.

  1. Beskyttelse af mindreårige

Internettet er lettilgængeligt på mobiler, tablets og i husstande verden over, hvorfor et ansvarligt spillemiljø kræver ansvarlige forældre. For at sikre børns sikkerhed på internettet, opfordrer BetwayCasino brugen af filtreringssoftware for at forhindre mindreårige i at få adgang til upassende online materiale. Mindreåriges spil er ikke blot ulovligt, men kan endvidere resultere i ludomani og stor spillegæld fra børn uden opsyn.

Råd til forældre:

  • Efterlad ikke din computer uden opsyn når din casino software er åben.
  • Beskyt din casino software med adgangskode.
  • Tillad ikke personer under 18 år at medvirke i online spilleaktivitet.
  • Opbevar dit mobile casinokontonummer og kodeord et sikkert sted.
  • Opbevar dine kreditkort uden for børnenes rækkevidde.
  • Gem ikke adgangskoder på din computer. Skriv dem i stedet ned.
  • Begræns børnenes onlinetid, og gør brug af software der kan forhindre børn fra adgang til upassende materiale.

Andre vigtige råd:

  • Vær sikker på at din beslutning om at spille, er dit eget personlige valg.
  • Opret grænser for indbetaling, samt omsætning og tab, før du begynder med at spille.
  • Spil aldrig hvis:
    • Du er yngre end den lovlige spillealder
    • Det forstyrrer dit daglige ansvar
    • Du er i behandling for en afhængighed
    • Du er under indflydelse af alkohol eller anden substans
    • Du forsøger at vinde tidligere tab tilbage
  1. Ansvarligt spil

Hvis du, eller nogen du kender, har et spilleproblem, overvej da assistance fra en af følgende organisationer:

  1. Ansvarligt spil - værktøjer

Betway.dk tror på, at ansvarligt spil er en vigtig del af en positiv spilleoplevelse hos os, hvorfor vi støtter ansvarligt spil helt og holdent, og tilbyder adskillige værktøjer inde i casino softwaren som hjælper med at fremme ansvarligt spil.

Selvom det er ganske få spillere som bliver påvirket af online spil i en negativ retning, er vi dedikeret til at sikre, at alle spillere kan nyde godt af online spil på en tryg og ansvarlig måde.

Der findes mange forskellige indstillinger som kan sættes i forbindelse med ansvarligt spil, heriblandt:

  • Indbetalingsgrænser (daglige, ugentlige og månedlige)
  • Forskellige selvudelukkelsestyper
  • Påmindelse om hvor længe man har spillet
  • Oversigt over spilaktivitet
  • Timeout-perioder

Hos Betway.dk har vi en række kontroller på plads, såvel som en professionel kundeserviceafdeling der er tilgængelig 7 dage om ugen, 365 dage om året, som står klar til at besvare ethvert spørgsmål du måtte have.

Klik her for at se vores politik for ansvarligt spil.

  1. Spillekontrakt og fortrolighedspolitik

For at spille hos Betway.dk, skal du indgå en ’spillekontrakt’ med Betway Limited. Dette gøres ved at insende dine personlige oplysninger og markere afkrydsningsfeltet "Ja, jeg accepterer vilkårene og betingelserne" under registreringsprocessen. Ved at indgå ’spillekontrakten’ med Betway Limited, er du bundet af casinoets vilkår og betingelser, fortrolighedspolitik, særlige vilkår og betingelser for kampagner og konkurrencer samt andre regler og politikker, som relaterer til din deltagelse. Casinoet forpligter sig til at beskytte dit privatliv og sikkerheden af dine personlige oplysninger. Vores fortrolighedspolitik kan findes Klik her.

  1. Spilleregler

Før du begynder med at spille, anbefaler vi at du læser spillereglerne for de enkelte spil og prøver vores “øvelsesspil”.

6. Chance for at vinde

For at sikre en spillerbeskyttelse af højeste kvalitet, bliver tilbagebetalingsprocenterne for samtlige typer af spil offentliggjort månedligt, og er endvidere blevet godkendt af eCOGRA.

7. Chance for at vinde på specifikke spil

Klik her for at se tilbagebetalingsprocenterne for vores spil.

  1. Klager/krav

Klager eller krav af en hvilken som helst art, skal være indsendt senest 3 måneder efter hændelsens dato.

VIGTIGT: For at sikre, at klager/krav henvises og undersøges af den korrekte afdeling, skal enhver kommunikation til Betway.dk indsendes skriftligt på følgende kontaktoplysninger:

  • E-mail: manager@betway.dk
  • Brev: Betway Limited, PO Box 29, Malta Post, Gzira, GZR-1300, MALTA

Derudover skal din henvendelse inkludere følgende oplysninger:

  • Dit brugernavn/kontonummer
  • Dit registrerede fornavn/efternavn
  • En uddybende forklaring på klagen/kravet
  • Den præcise dato og tid associeret med klagen/kravet (hvis det er relevant)

NB: Undladelse af at indsende din henvendelse i overensstemmelse med ovenstående, vil resultere i, at klagen/kravet ikke bliver kategoriseret korrekt og undersøgt for en rettidig løsning.

Ved modtagelse af klagen/kravet, vil vi gøre hvad vi kan for at løse problemet snarest muligt, og inden for senest en måned. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med resultatet af din klage/krav, kan du kontakte eCOGRA og indsende en ”Klageformular”.

 

Sidst opdateret den 15.08.2017 kl. 14:00 CET