Politik
Vi vil gerne sikre os, at du kan nyde din oplevelse hos Betway på en sikker og ansvarlig måde. Vi vil omgående sørge for at tage os af ethvert problem, som måtte påvirke din oplevelse hos casinoet.Vi har en detaljeret politik for spillerbeskyttelse, som kan findes her, samt en liste over værktøjer, som du kan installere for at få en mere tryg spilleoplevelse.
Internettet er lettilgængeligt på mobiler, tablets og i husstande verden over, hvorfor et ansvarligt spillemiljø kræver ansvarlige forældre. For at sikre børns sikkerhed på internettet, opfordrer BetwayCasino brugen af filtreringssoftware for at forhindre mindreårige i at få adgang til upassende online materiale. Mindreåriges spil er ikke blot ulovligt, men kan endvidere resultere i ludomani og stor spillegæld fra børn uden opsyn.
Råd til forældre:
Hasardspil udført af mindreårige er ikke blot ulovligt, men det kan også føre til ludomani og enorm spillegæld for børn, der ikke er under opsyn.
Så hvis du deler din mobiltelefon, tablet, bærbar eller computer med venner og familie, som er under myndighedsalderen for at deltage i online hasardspil, anbefaler Betway, at du begrænser deres adgang til vores hjemmeside ved at oprettet en konto hos Net Nanny, som er verdensførende inden for online filtreringsteknologi i realtid
Andre vigtige råd:
Hvis du, eller nogen du kender, har et spilleproblem, overvej da assistance fra en af følgende organisationer:
Betway.dk tror på, at ansvarligt spil er en vigtig del af en positiv spilleoplevelse hos os, hvorfor vi støtter ansvarligt spil helt og holdent, og tilbyder adskillige værktøjer inde i casino softwaren som hjælper med at fremme ansvarligt spil.
Selvom det er ganske få spillere som bliver påvirket af online spil i en negativ retning, er vi dedikeret til at sikre, at alle spillere kan nyde godt af online spil på en tryg og ansvarlig måde.
Der findes mange forskellige indstillinger som kan sættes i forbindelse med ansvarligt spil, heriblandt:
Hos Betway.dk har vi en række kontroller på plads, såvel som en professionel kundeserviceafdeling der er tilgængelig 7 dage om ugen, 365 dage om året, som står klar til at besvare ethvert spørgsmål du måtte have.
Klik her for at se vores politik for ansvarligt spil.
For at spille hos Betway.dk, skal du indgå en ’spillekontrakt’ med Betway Limited. Dette gøres ved at insende dine personlige oplysninger og markere afkrydsningsfeltet "Ja, jeg accepterer vilkårene og betingelserne" under registreringsprocessen. Ved at indgå ’spillekontrakten’ med Betway Limited, er du bundet af casinoets vilkår og betingelser, fortrolighedspolitik, særlige vilkår og betingelser for kampagner og konkurrencer samt andre regler og politikker, som relaterer til din deltagelse. Casinoet forpligter sig til at beskytte dit privatliv og sikkerheden af dine personlige oplysninger. Vores fortrolighedspolitik kan findes Klik her.
Før du begynder med at spille, anbefaler vi at du læser spillereglerne for de enkelte spil og prøver vores “øvelsesspil”.
6. Chance for at vinde
For at sikre en spillerbeskyttelse af højeste kvalitet, bliver tilbagebetalingsprocenterne for samtlige typer af spil offentliggjort månedligt, og er endvidere blevet godkendt af eCOGRA.
7. Chance for at vinde på specifikke spil
Klik her for at se tilbagebetalingsprocenterne for vores spil.
Klager eller krav af en hvilken som helst art, skal være indsendt senest 3 måneder efter hændelsens dato.
VIGTIGT: For at sikre, at klager/krav henvises og undersøges af den korrekte afdeling, skal enhver kommunikation til Betway.dk indsendes skriftligt på følgende kontaktoplysninger:
Derudover skal din henvendelse inkludere følgende oplysninger:
NB: Undladelse af at indsende din henvendelse i overensstemmelse med ovenstående, vil resultere i, at klagen/kravet ikke bliver kategoriseret korrekt og undersøgt for en rettidig løsning.
Ved modtagelse af klagen/kravet, vil vi bestræbe os på at løse problemet best muligt inden for 14 dage eller som et minimum give dig en forventet tidsramme på en løsning. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med resultatet af din klage/krav, kan du kontakte eCOGRA og indsende en ”Klageformular”.
Sidst opdateret den 24.01.2019 kl. 9:15 CET